درباره ما

معرفی شرکت :

شرکت مهندسی فناوری اطلاعات پرمون در سال ۸۵ شمسی  شروع به فعالیت نموده است. این شرکت دارای دو بخش فعال در حوزه های فناوری اطلاعات و ارتباطات و برق و الکترونیک می باشد. گروه پرمون با بهره گیری از روشها، ابزار و دانش مدیریتی مدرن و همچنین با استفاده از مدیران باتجربه، خبرگان و متخصصان در اجرای پروژه های فناوری اطلاعات و ارتباطات، برق و اتوماسیون صنعتی، گام های بلندی جهت رسیدن به اهداف اصلی خود برداشته است.

اهداف اصلی شرکت:

  • افزایش با ثبات سود و سرمایه شرکت
  • تامین رضایت مشتریان بر مبنای کیفیت محصول، حسن عمل به تعهدات و خدمات مطلوب

محورهای فعالیت:

  • توسعه یکپارچه سازی و پشتیبانی سیستم های نرم افزاری.
  • طراحی و پیاده سازی شبکه های مخابراتی و ارتباطی.
  • مشاوره و نظارت در حوزه فناوری اطلاعات.
  • طراحی و پیاده سازی مراکز داده.
  • مشاوره , طراحی و پیاده سازی مدیریت امنیت اطلاعات ISMS .
  • برنامه ریزی جامع فناوری اطلاعات و ارتباطات برای سازمانهای دولتی و غیردولتی.
  • مشاوره، نظارت و پیاده سازی در زمینه های مختلف فناوری اطلاعات و ارتباطات در سطوح ملی و بین المللی.
  • مشاوره، نظارت و پیاده سازی در زمینه امنیت فناوری اطلاعات و ارتباطات در سطوح ملی و بین المللی .
  • مشاوره، طراحی ساخت و پیاده سازی سیستمهای اتوماسیون صنعتی.
  • مشاوره، طراحی، ساخت و پیاده سازی شبکه های کامپیوتری.
  • مشاوره، طراحی، ساخت و پیاده سازی شبکه های سنسوری بی سیم.
  • مشاوره، طراحی ساخت و پیاده سازی سیستمهای مانیتورینگ و کنترل از راه دور.
  • مشاوره، طراحی و راه اندازی دوربین های مداربسته شبکه و دیجیتال برندهای Samsung، Camdex ،. Panasonic
  • طراحی ساخت و پیاده سازی سیستمهای Embedded مبتنی بر FPGA .
  • طراحی و ساخت بردهای الکترونیکی خاص منظوره بر حسب نیاز صنعت.
  • طراحی ساخت و پیاده سازی سیستمهای هوشمند.
  • برگزاری دوره های تخصصی در زمینه های فوق.
  • تامین تجهیزات برق، قدرت و اتوماسیون صنعتی.

چشم انداز:

  • ارائه خدمات در زمینه های فناوری اطلاعات و اتوماسیون صنعتی با بالاترین کیفیت ممکن و با استفاده از فناوری های نوین؛
  • تبدیل شدن به یک برند بین المللی در زمینه ارائه خدمات فناوری اطلاعات و همچنین برق و الکترونیک (از جمله مهم ترین انها سیستم های مدیریتی حوزه IT و ICT، سیستم های کنترل و مانیتورینگ شبکه های برق میباشد.)
  • تثبیت برند شرکت به عنوان یکی از برندهای موفق کشور در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطاات و همچنین برق و الکترونیک
  • تبدیل شدن به یکی ازبرترین شرکتها در خصوص مشاوره و اجرای پروژه های دولتی و خصوصی در حوزه فعالیت های شرکت؛
  • تعامل با سایر شرکت های همکار در حوزه های فناوری اطلاعات و همچنین شرکت های همکار در حوزه های برق و الکترونیک با هدف گسترش فرهنگ مشتری مداری و توسعه و بهبود بازار
  • قرارگرفتن در ردیف برترین تولیدکنندگان محصولات نرم افزاری و سخت افزاری هوشمند مانیتورینگ و کنترل
  • انجام پروژه‌‌های ملی و بین المللی فن‌اوری اطلاعات و ارتباطات با کیفیت بالا، زمان‌بندی مناسب و مطابق با استانداردهای جهانی
  • کسب سهم عمده بازار در حوزه محصول کلیدی شرکت
  • گسترش شرکت در مناطق مختلف کشور و همچنین ایجاد نمایندگی در خارج از کشور

ماموریت:

ماموریت شرکت مهندسی فناوری اطلاعات پرمون به طور کلی عبارت است از تولید ، ارائه و پشتیبانی محصولات و خدمات راهبردی در زمینه های فناوری اطلاعات و برق و الکترونیک. این شرکت بر آن است تا با بهره گیری از مجموعه های خلاق و نوآور، محصولات و خدمات جدید و با کیفیتی  را در عرصه فناوری اطلاعات و برق و الکترونیک برای آسانتر و بهتر شدن زندگی به کلیه افراد و سازمان ها عرضه نماید. ما در تلاشیم تا با ارائه همه جانبه محصولات زیرساختی نرم افزاری، سخت افزاری، الکترونیکی و مخابراتی کارآمد و توسعه خدمات الکترونیک اثربخش، در دسترس بودن آنچه مورد نیاز است را برای تمام افراد جامعه به ارمغان آورده و به آنها در داشتن یک زندگی آسوده کمک کنیم. بنابراین:

  • فعالیت در حوزه سه گانه فناوری اطلاعات و ارتباطات، برق و الکترونیک و اتوماسیون صنعتی
  • تلاش در جهت بین المللی شدن
  • تجاری سازی و صادرات خدمات و محصولات از طریق یافتن شرکای استراتژیک منطقه ای و بین المللی
  • ایجاد نمایندگی و توسعه همکاری پایدار به منظور گسترش بازارهای داخلی و منطقه ای

در راستای تحقق چشم انداز شرکت از جمله مهم ترین ماموریت های گروه پرمون می باشد.

خط مشی کلی شرکت:

  • احترام به حقوق مشتری
  • اولویت دادن به خواستهای مشتریان و برقراری ساز وکارهای لازم برای تحقق آن
  • تاکید بر حسن انجام تعهدات شرکت در قبال مشتریان
  • به روز نگه داشتن دانش تخصصی شرکت از راه تحقیق و توسعه (R&D) مستمر
  • بهبود مستمر در سیستم، فرآیندها، محصولات و خدمات شرکت
  • کارآیی و اثربخشی فعالیتها و فرآیندها
  • صداقت و درستکاری در قبال کارکنان، مشتریان و جامعه
  • خلاقیت و نوآوری در تولید محصول و ارائه خدمات
  • استفاده از دانش نخبگان، دانشگاهیان و متخصصین جهت پیشبرد اهداف شرکت
  • رعایت حریم اطلاعات خصوصی افراد حقیقی و حقوقی

استراتژی های شرکت:

  • تمرکز بر محصول کلیدی شرکت
  • ارائه خدمات جامع، تخصصی و منحصر بفرد بر روی محصول کلیدی
  • تثبیت برند شرکت از طریق تبلیغات گسترده و ارائه خدمات مطلوب
  • جهت گیری به سمت پایه گذاری یک کسب و کار الکترونیکی پایدار در فضای مجازی
  • سرمایه گذاری هرچه بیشتر در زمینه تحقیقات در جهت بالا بردن توان علمی، فنی و بروز رسانی آن.
  • مشارکت با شرکتهای بزرگ در جهت انتقال دانش فنی و مهندسی.
  • برقراری اتحاد استراتژیک با شرکتهای خارجی موفق و همکاری و مشارکت با آنها در اجرای پروژه های مختلف .
  • بکارگیری نیروهای متخصص و کارآمد داخلی و خارجی.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *